Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy do przewozu bel 2S (Obrotnica)

Przyczepy
do przewozu bel 2S (obrotnica)

Przyczepy przeznaczone głównie do przewozu materiałów rolniczych takich jak słoma, siano, sianokiszonka w balach.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
komplet przyłączy do podpięcia drugiej platformy
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy ręczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
komplet przyłączy do podpięcia drugiej platformy
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy ręczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
komplet przyłączy do podpięcia drugiej platformy
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy ręczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

3000 kg

Ładowność administracyjna

9000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10460 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1160 mm

Wysokość całkowita

3080 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4000 kg

Ładowność administracyjna

12000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

445/45R19,5

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10460 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1230 mm

Wysokość całkowita

3160 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4500 kg

Ładowność administracyjna

11500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

445/45R19,5

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

9900 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1230 mm

Wysokość całkowita

3675 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

S – ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRS-2S/S9PRS-2S/S12PRS-2S/S12S
Masa własna [kg]300040004400
Ładowność administracyjna [kg]90001200012000
Liczba osi222
Rozmiar ogumienia500/50-17445/45R19,5385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.[mm]784078407840
Długość całkowita [mm]10460104609900
Szerokość skrzyni wewn. [mm]242024202420
Szerokość całkowita [mm]255025502550
Wysokość platformy [mm]116012301230
Wysokość całkowita [mm]308031603675
Rozstaw kół [mm]186018601860
Prędkość maksymalna [km/h]404040
Scroll to Top