Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy do przewozu bel 3S

Przyczepy
do przewozu bel 3S

Przyczepy przeznaczone głównie do przewozu materiałów rolniczych takich jak słoma, siano, sianokiszonka w balach.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
stopień na dyszlu umożliwiający wchodzenie na przyczepę
zderzak tylny stalowy zintegrowany z tablicą rejestracyjną i lampami tylnymi
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

4000 kg

Ładowność administracyjna

14000 kg

Liczba osi

3

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

9690+1115 mm

Długość całkowita

12580+1115 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1160 mm

Wysokość całkowita

3000 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

5000 kg

Ładowność administracyjna

19000 kg

Liczba osi

3

Rozmiar ogumienia

445/45R19,5

Długość skrzyni wewn.

9690+1115 mm

Długość całkowita

12580+1115 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1230 mm

Wysokość całkowita

3100 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4500 kg

Ładowność administracyjna

13500 kg

Liczba osi

3

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

9690 mm

Długość całkowita

12015 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1160 mm

Wysokość całkowita

3620 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

5500 kg

Ładowność administracyjna

18500 kg

Liczba osi

3

Rozmiar ogumienia

445/45R19,5

Długość skrzyni wewn.

9690 mm

Długość całkowita

12015 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1230 mm

Wysokość całkowita

3780 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRS-3S/S14PRS-3S/S18PRS-3S/S24PRS-3S/S24S
Masa własna [kg]4000500045005500
Ładowność administracyjna [kg]14000190001350018500
Liczba osi3333
Rozmiar ogumienia500/50-17445/45R19,5500/50-17445/45R19,5
Długość skrzyni wewn.[mm]9690+11159690+111596909690
Długość całkowita [mm]12580+111512580+11151201512015
Szerokość skrzyni wewn. [mm]2420242024202420
Szerokość całkowita [mm]2550255025502550
Wysokość platformy [mm]1160123011601230
Wysokość całkowita [mm]3000310036203780
Rozstaw kół [mm]1860186018601860
Prędkość maksymalna [km/h]40404040
Scroll to Top