Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy tandem

Przyczepy
Tandem

Przyczepy przeznaczone głównie do przewozu produktów rolniczych, a w szczególności sypkich materiałów rolniczych jak zboża, kukurydza.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła – 315/60/22,5
dyszel sztywny z zaczepem dolnym i okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
mechaniczna noga podporowa
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty 500+500
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy w tylnej burcie
trójkąt ostrzegawczy
lakierowanieRAL: 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania

Podwozie

zaczep obrotowy
zaczep automatyczny
hydrauliczna noga podporowa
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
zsypy boczne – strona (lewa lub prawa)
zsyp tylny do warzyw okopowych
trzeci komplet nadstaw siatkowych 800 mm
lakierowanie skrzyni pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
WYJŚCIA PNEUMATYCZNE, HYDRAULICZNE, ELEKTRYCZNE DO DRUGIEJ PRZYCZEPY
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła – 385/65/22,5
dyszel sztywny z zaczepem dolnym i okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
mechaniczna noga podporowa
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty 600+600
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy w tylnej burcie
trójkąt ostrzegawczy
lakierowanieRAL: 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania

Podwozie

zaczep obrotowy
zaczep automatyczny
hydrauliczna noga podporowa
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
zsypy boczne – strona (lewa lub prawa)
zsyp tylny do warzyw okopowych
trzeci komplet nadstaw siatkowych 800 mm
lakierowanie skrzyni pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 400/22,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
WYJŚCIA PNEUMATYCZNE, HYDRAULICZNE, ELEKTRYCZNE DO DRUGIEJ PRZYCZEPY
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła – 385/65/22,5
dyszel sztywny z zaczepem dolnym i okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
mechaniczna noga podporowa
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty 600+800
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy w tylnej burcie
trójkąt ostrzegawczy
lakierowanieRAL: 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania

Podwozie

zaczep obrotowy
zaczep automatyczny
hydrauliczna noga podporowa
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
zsypy boczne – strona (lewa lub prawa)
zsyp tylny do warzyw okopowych
trzeci komplet nadstaw siatkowych 800 mm
lakierowanie skrzyni pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 400/22,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
WYJŚCIA PNEUMATYCZNE, HYDRAULICZNE, ELEKTRYCZNE DO DRUGIEJ PRZYCZEPY
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła – 385/65/22,5
dyszel sztywny z zaczepem dolnym i okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
mechaniczna noga podporowa
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty dzielone lub niedzielone 800 + 600
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy w tylnej burcie
trójkąt ostrzegawczy
lakierowanieRAL: 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

zaczep obrotowy
zaczep automatyczny
hydrauliczna noga podporowa
oś skrętna
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
nadstawa 800mm zamiast 600mm
zsypy boczne – strona (lewa lub prawa)
zsyp tylny do warzyw okopowych
klapa hydrauliczna
lakierowanie skrzyni pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 400/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 425/65/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 550/45/22,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
WYJŚCIA PNEUMATYCZNE, HYDRAULICZNE, ELEKTRYCZNE DO DRUGIEJ PRZYCZEPY
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
RESOROWANY DYSZEL
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła – 385/65/22,5
dyszel sztywny z zaczepem dolnym i okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
mechaniczna noga podporowa
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4 mm, burty sklejka 18 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty dzielone 800 + 600
system drzwiowy zastosowany z lewej strony skrzyni
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy w tylnej burcie
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

zaczep obrotowy
zaczep automatyczny
hydrauliczna noga podporowa
oś skrętna
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
nadstawa 800mm zamiast 600mm
zsypy boczne – strona (lewa lub prawa)

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 400/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 425/65/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 550/45/22,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
WYJŚCIA PNEUMATYCZNE, HYDRAULICZNE, ELEKTRYCZNE DO DRUGIEJ PRZYCZEPY
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
RESOROWANY DYSZEL
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

3200 kg

Ładowność administracyjna

8000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

315/60R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6500 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1170 mm

Wysokość skrzyni wewn.

500 + 500 mm

Wysokość całkowita

2210 mm

Rozstaw kół

1870 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

11 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4000 kg

Ładowność administracyjna

10000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6670 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1320 mm

Wysokość skrzyni wewn.

600 + 600 mm

Wysokość całkowita

2560 mm

Rozstaw kół

1900 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

13,2 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4400 kg

Ładowność administracyjna

12000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6670 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1330 mm

Wysokość skrzyni wewn.

600 + 800 mm

Wysokość całkowita

2770 mm

Rozstaw kół

1900 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

15,2 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4700 kg

Ładowność administracyjna

13500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5250 mm

Długość całkowita

7320 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1410 mm

Wysokość skrzyni wewn.

800 + 600 mm

Wysokość całkowita

2820 mm

Rozstaw kół

2020 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

18 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4700 kg

Ładowność administracyjna

13500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5250 mm

Długość całkowita

7320 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1390 mm

Wysokość skrzyni wewn.

800 + 600 mm

Wysokość całkowita

2800 mm

Rozstaw kół

2020 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

18 m3

D – DRZWIOWY SYSTEM OTWIERANIA BURT

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRC-2/W8PRC-2/W10PRC-2/W12PRC-2/W14PRC-2/W14D
Masa własna [kg]32004000440047004700
Ładowność administracyjna [kg]800010000120001350013500
Liczba osi22222
Rozmiar ogumienia315/60R22,5385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.[mm]45604560456052505250
Długość całkowita [mm]65006670667073207320
Szerokość skrzyni wewn. [mm]24202420242024202420
Szerokość całkowita [mm]25502550255025502550
Wysokość platformy [mm]11701320133014101390
Wysokość skrzyni wewn. [mm]500+500600+600600+800800+6001400 (800+600)
Wysokość całkowita [mm]22102560277028202800
Rozstaw kół [mm]18701900190020202020
Prędkość maksymalna [km/h]4040404040
Kubatura [m³]1113,215,41818
Scroll to Top