Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy do przewozu bel 2S (Tandem)

Przyczepy
do przewozu bel 2S (Tandem)

Przyczepy przeznaczone głównie do przewozu materiałów rolniczych takich jak słoma, siano, sianokiszonka w balach.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła
dyszel amortyzowany
oczko dyszla FI40
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła
dyszel amortyzowany
oczko dyszla FI40
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła
dyszel amortyzowany
oczko dyszla FI40
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe
nowe koła
dyszel amortyzowany
oczko dyszla FI40
gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga z blachy o grubości 4 mm z podniesionymi obrzeżami blokującymi zsuwanie palet
niski ergonomiczny próg załadunkowy
otwory w obrzeżu podłogi umożliwiające mocowanie pasów
składana ściana przednia i tylna (możliwość wyboru ścian sztywnych)
łańcuchy spinające ściany
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OTWORY W OBRZEŻU PODŁOGI UMOŻLIWIAJĄCE MOCOWANIE PASÓW
PRZEWÓD SPIRALNY Z GNIAZDEM UMIESZCZONYM NA DYSZLU
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA
MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU KŁONIC
ODBOJE ANTYROWEROWE
OŚWIETLENIE LED
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

3500 kg

Ładowność administracyjna

9000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10700 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1170 mm

Wysokość całkowita

31350 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4000 kg

Ładowność administracyjna

8500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10300 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1170 mm

Wysokość całkowita

3610 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

S – ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4400 kg

Ładowność administracyjna

12000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10715 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1195 mm

Wysokość całkowita

3170 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4900 kg

Ładowność administracyjna

11500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

500/50-17

Długość skrzyni wewn.

7840 mm

Długość całkowita

10300 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1195 mm

Wysokość całkowita

3645 mm

Rozstaw kół

1860 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

S – ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRC-2S/S9PRC-2S/S9SPRC-2S/S12PRC-2S/S12S
Masa własna [kg]3500400044004900
Ładowność administracyjna [kg]900085001200011500
Liczba osi2222
Rozmiar ogumienia500/50-17500/50-17500/50-17500/50-17
Długość skrzyni wewn.[mm]7840784078407840
Długość całkowita [mm]10700103001071510300
Szerokość skrzyni wewn. [mm]2420242024202420
Szerokość całkowita [mm]2550255025502550
Wysokość platformy [mm]1170117011951195
Wysokość całkowita [mm]3135361031703645
Rozstaw kół [mm]1860186018601860
Prędkość maksymalna [km/h]40404040
Scroll to Top