Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy dwuosiowe z obrotnicą

Przyczepy
dwuosiowe z obrotnicą

Przyczepy przeznaczone głównie do przewozu produktów rolniczych, a w szczególności sypkich materiałów rolniczych jak zboża. kukurydza.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
KONSTRUKCJA DYSZLA UŁATWIAJĄCA ZWROTNOŚĆ PRZYCZEPY
MARKOWY SIŁOWNIK
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
KONSTRUKCJA DYSZLA UŁATWIAJĄCA ZWROTNOŚĆ PRZYCZEPY
MARKOWY SIŁOWNIK
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
KONSTRUKCJA DYSZLA UŁATWIAJĄCA ZWROTNOŚĆ PRZYCZEPY
MARKOWY SIŁOWNIK
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty dzielone 800 + 600
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
KONSTRUKCJA DYSZLA UŁATWIAJĄCA ZWROTNOŚĆ PRZYCZEPY
MARKOWY SIŁOWNIK
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
nowe koła
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40 mm
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
burty dzielone 800 + 600
system drzwiowy zastosowany z lewej strony skrzyni
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy
trójkąt ostrzegawczy

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
UNIKATOWY SYSTEM USZCZELNIENIA BURT
KONSTRUKCJA DYSZLA UŁATWIAJĄCA ZWROTNOŚĆ PRZYCZEPY
MARKOWY SIŁOWNIK
WZMOCNIONE ZAMKI BURT
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

3100 kg

Ładowność administracyjna

8000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

315/60R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6760 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1210 mm

Wysokość skrzyni wewn.

500 + 500 mm

Wysokość całkowita

2250 mm

Rozstaw kół

1870 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

11 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

3900 kg

Ładowność administracyjna

10000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6760 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1320 mm

Wysokość skrzyni wewn.

600 + 600 mm

Wysokość całkowita

2560 mm

Rozstaw kół

1900 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

13,2 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4400 kg

Ładowność administracyjna

12000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

4560 mm

Długość całkowita

6760 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1320 mm

Wysokość skrzyni wewn.

600 + 800 mm

Wysokość całkowita

2770 mm

Rozstaw kół

1900 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

15,2 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4500 kg

Ładowność administracyjna

13500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5250 mm

Długość całkowita

7470 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1410 mm

Wysokość skrzyni wewn.

800 + 600 mm

Wysokość całkowita

2820 mm

Rozstaw kół

2020 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

18 m3

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

4500 kg

Ładowność administracyjna

13500 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5250 mm

Długość całkowita

7470 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2420 mm

Szerokość całkowita

2550 mm

Wysokość platformy

1420 mm

Wysokość skrzyni wewn.

800 + 600 mm

Wysokość całkowita

2820 mm

Rozstaw kół

2020 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

18 m3

D – DRZWIOWY SYSTEM OTWIERANIA BURT

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRS-2/W8PRS-2/W10PRS-2/W12PRS-2/W14PRS-2/W14D
Masa własna [kg]31003900440045004500
Ładowność administracyjna [kg]800010000120001350013500
Liczba osi22222
Rozmiar ogumienia315/60R22,5385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.[mm]45604560456052505250
Długość całkowita [mm]67606760676074707470
Szerokość skrzyni wewn. [mm]24202420242024202420
Szerokość całkowita [mm]25502550255025502550
Wysokość platformy [mm]12101320132014101420
Wysokość skrzyni wewn. [mm]500+500600+600600+800800+6001400 (800+600)
Wysokość całkowita [mm]22502560277028202830
Rozstaw kół [mm]18701900190020202020
Prędkość maksymalna [km/h]4040404040
Kubatura [m³]1113,215,41818
Scroll to Top