Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy skorupowe KONISH

Przyczepy
Skorupowe KONISH

Przyczepy przeznaczona głównie do przewozu roślin okopowych.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe z osią stałą
nowe koła
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI40
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu (podłoga 4mm, ściana boczna 3 mm)
ściany boczne o zmiennej geometrii
ściana przednia z widokiem wizerunkowym
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
pomost roboczy
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
ŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓWŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓW
ZSYP STRUMIENIOWY NA CAŁEJ SZEROKOŚCI MULDY
KLAPA OTWIERANA HYDRAULICZNIE
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚCI
MARKOWY SIŁOWNIK
ZAWIESZENIE TANDEMOWE
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe z osią stałą
nowe koła
dyszel amortyzowany (resor poprzeczny)
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI40 (możliwość zamiany na FI50)
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu (podłoga 4mm, ściana boczna 3 mm)
ściany boczne o zmiennej geometrii
ściana przednia z widokiem wizerunkowym
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
ŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓWŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓW
ZSYP STRUMIENIOWY NA CAŁEJ SZEROKOŚCI MULDY
KLAPA OTWIERANA HYDRAULICZNIE
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚCI
MARKOWY SIŁOWNIK
ZAWIESZENIE TANDEMOWE
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie mechaniczne tandemowe z osią stałą
nowe koła
dyszel amortyzowany (resor poprzeczny)
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu (podłoga 4mm, ściana boczna 3 mm)
ściany boczne o zmiennej geometrii
ściana przednia z widokiem wizerunkowym
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
ŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓWŚCIANY BOCZNE O ZMIENNEJ GEOMETRII UŁATWIAJĄCE ROZŁADUNEK PRODUKTÓW
ZSYP STRUMIENIOWY NA CAŁEJ SZEROKOŚCI MULDY
KLAPA OTWIERANA HYDRAULICZNIE
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚCI
MARKOWY SIŁOWNIK
ZAWIESZENIE TANDEMOWE
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

4000 kg

Ładowność administracyjna

10000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5000 mm

Długość całkowita

7380 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm**

Szerokość całkowita

2750 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1100 mm

Wysokość całkowita

2500 mm

Rozstaw kół

1900 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

12

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%
** Wartość minimalna dla szerokości skrzyni

Masa własna

4700 kg

Ładowność administracyjna

14000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5000 mm

Długość całkowita

7380 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm**

Szerokość całkowita

2750 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1500 mm

Wysokość całkowita

2900 mm

Rozstaw kół

2000 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

16,5

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%
** Wartość minimalna dla szerokości skrzyni

Masa własna

5000 kg

Ładowność administracyjna

16000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

6100 mm

Długość całkowita

8480 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm**

Szerokość całkowita

2750 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1500 mm

Wysokość całkowita

2900 mm

Rozstaw kół

2000 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

20

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%
** Wartość minimalna dla szerokości skrzyni

TypPRC-2HPK/W10PRC-2HPK/W14PRC-2HPK/W16
Masa własna [kg]400047005000
Ładowność administracyjna [kg]100001400016000
Liczba osi222
Rozmiar ogumienia385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.[mm]500050006100
Długość całkowita [mm]738073808480
Szerokość skrzyni wewn. [mm]220022002200
Szerokość całkowita [mm]275027502750
Wysokość skrzyni wewn. [mm]110015001500
Wysokość całkowita [mm]250029002900
Rozstaw kół [mm]190020002000
Prędkość maksymalna [km/h]404040
Kubatura [m³]1216,520
Scroll to Top