Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy skorupowe

Przyczepy
Skorupowe

Przyczepy przeznaczona głównie do przewozu materiałów sypkich, roślin okopowych oraz zbożowych.

ROLNICZA – wywrot tył

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 37L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu
ściany boczne o zmiennej geometrii
podłoga 6 mm, ściana boczna 3 mm
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne
drabina aluminiowa podwieszona

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

hydrauliczna noga podporowa
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne
światła obrysowe
komplet wyjść przyłączeniowych tył (hydrauliczne, elektryczne, pneumatyczne)
zawieszenie boogie z osią skrętną
zawieszenie paraboliczne z osią skrętną

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
nadstawy aluminiowe 300 mm
nadstawy aluminiowe 600 mm
lakierowanie pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 560/60/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 600/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 650/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 700/50/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 710/50/26,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Wywrot boczny – wywrot tył/bok

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 28L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu oraz na bok
burty boczne otwierane niezależnie, ręcznie (prawa lub lewa strona)
podłoga 4 mm, ściana boczna 4 mm
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne
drabina aluminiowa podwieszona

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

hydrauliczna noga podporowa
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne
światła obrysowe
komplet wyjść przyłączeniowych tył (hydrauliczne, elektryczne, pneumatyczne)
zawieszenie boogie z osią skrętną
zawieszenie paraboliczne z osią skrętną
blokada zawieszenia przy wywrocie

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
nadstawy aluminiowe 300 mm
nadstawy aluminiowe 600 mm
lakierowanie pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 560/60/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 600/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 650/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 700/50/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 710/50/26,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Budowlana – specjalna stal

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu HALF-PIPE, użyta w jej produkcji stal HARDOX zapewnia dłuższą trwałość nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach ścierania
podłoga 6 mm, ściany boczne 4,5mm
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

hydrauliczna noga podporowa
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne
światła obrysowe
komplet wyjść przyłączeniowych tył (hydrauliczne, elektryczne, pneumatyczne)
zawieszenie boogie z osią skrętną
zawieszenie paraboliczne z osią skrętną

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
lakierowanie pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 560/60/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 600/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 650/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 700/50/26,5 (nowe)
SKRZYNIA ŁADUNKOWA TYPU HALF-PIPE, UŻYTA STAL HARDOX ZAPEWNIA DŁUŻSZĄ TRWAŁOŚĆ NAWET W NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH, EKSTREMALNYCH WARUNKACH ŚCIERANIA
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Plecak – klapa objętościowa

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 37L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy LED
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

podłoga 6 mm, ściana boczna 3 mm
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne
drabina aluminiowa podwieszona

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny

Podwozie

hydrauliczna noga podporowa
zaczep kulowy FI 80
skrzynka narzędziowa
zbiornik na wodę
odboje boczne
światła obrysowe
komplet wyjść przyłączeniowych tył (hydrauliczne, elektryczne, pneumatyczne)
zawieszenie boogie z osią skrętną
zawieszenie paraboliczne z osią skrętną

Nadwozie

plandeka ze stelażem
pomost roboczy
nadstawy aluminiowe 300 mm
nadstawy aluminiowe 600 mm
lakierowanie pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem
ogumienie w rozmiarze 560/60/22,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 600/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 650/55/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 700/50/26,5 (nowe)
ogumienie w rozmiarze 710/50/26,5 (nowe)
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

7030 mm

Długość całkowita

8875 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm**

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1520 mm

Wysokość całkowita

2930 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

22 m³

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%
** Wartość minimalna dla szerokości skrzyni

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

6700 mm

Długość całkowita

8940 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1530 mm

Wysokość całkowita

3020 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

23 m³

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5500 mm

Długość całkowita

7620 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1000 mm

Wysokość całkowita

2430 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

12 m³

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

7400 mm

Długość całkowita

9400 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1600 mm

Wysokość całkowita

3120 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

26 m³

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Scroll to Top