Jesteś w: Wielton Agro / Produkty / Przyczepy skorupowe

Przyczepy
Skorupowe

Przyczepy przeznaczona głównie do przewozu materiałów sypkich, roślin okopowych oraz zbożowych.

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 37L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu.
podłoga 6 mm, ściana boczna 3 mm
ściany boczne o zmiennej geometrii
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 28L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa (podłoga 4 mm, ściana boczna 4 mm) z możliwością wywrotu bocznego
burty boczne otwierane niezależnie, ręcznie (prawa lub lewa strona)
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu HALF-PIPE wykonana ze stali DOMEX i HARDOX o wysokiej odporności na ścieranie
podłoga 6 mm, ściany boczne 4,5mm
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ADR
zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h
nowe koła
dyszel resorowany oleopneumatycznie
mechaniczna noga podporowa
oczko dyszla FI50
siłownik hydrauliczny HYVA (ciśnienie robocze 37L)
zderzak tylny uchylny
układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu KONISCH o zmiennym przekroju ułatwiającym rozładunek z możliwością wywrotu do tyłu.
podłoga 6 mm, ściana boczna 3 mm
ściany boczne o zmiennej geometrii
drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
klapa tylna otwierana hydraulicznie
automatyczne zamki klapy
zsyp strumieniowy
dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
hamulec postojowy automatyczny
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA TECHNOLOGIA ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNEGO – KTL
AUTOMATYCZNE ZAMKI KLAPY
MOCNA I TRWAŁA KONSTRUKCJA RAMY ZE STALI O PODWYŻSZONEJ WYTRZYMAŁOŚĆ
OLEOPNEUMATYCZNA AMORTYZACJA DYSZLA
ZAWIESZENIE BOOGIE
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
NOWE OGUMIENIE
GWARANCJA 24 MIESIĄCE

DOSTĘPNE MODELE

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

7030 mm

Długość całkowita

8875 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm**

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1520 mm

Wysokość całkowita

2930 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

22

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%
** Wartość minimalna dla szerokości skrzyni

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

6700 mm

Długość całkowita

8940 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1530 mm

Wysokość całkowita

3020 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

23

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5500 mm

Długość całkowita

7620 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1000 mm

Wysokość całkowita

2430 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

12

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Masa własna

7000 kg

Ładowność administracyjna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

7400 mm

Długość całkowita

9400 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1600 mm

Wysokość całkowita

3120 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura [m³]

26

PRZYCZEPA POSIADA ZABEZPIECZENIE BOCZNE

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

TypPRC-2HP/W18RPRC-2HP/W18BKPRC-2HP/W18WBPRC-2HP/W18P
Masa własna [kg]7000700070007000
Ładowność administracyjna [kg]18000180001800018000
Liczba osi2222
Rozmiar ogumienia385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.[mm]7030670055007400
Długość całkowita [mm]8875894076209400
Szerokość skrzyni wewn. [mm]2200220022002200
Szerokość całkowita [mm]2900290029002900
Wysokość skrzyni wewn. [mm]1520153010001600
Wysokość całkowita [mm]2930302024303120
Rozstaw kół [mm]2100210021002100
Prędkość maksymalna [km/h]40404040
Kubatura [m³]22231226
Scroll to Top